Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Szállítás és fizetés

1. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.

2. A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Általános Szerződéses Feltételeinket, ÁSZF" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezése után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról. 

3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó + áfa és bruttó árak (az áfát tartalmazzák) is megtalálhatóak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget  1490 Ft + Áfa/ 100.000 Ft nettó alatti vásárlás esetén országosan. Efölötti vásárlás esetén a szállítás ingyenes országosan/. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

4. A rendelések feldolgozása

A rendelések maximum 48 órán belül kerülnek feldolgozásra.

5. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

6. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van GLS-nél történő utánvétellel, banki előreutalással, vagy bankkártyás fizetéssel (CIB Bank) megvásárolni a kívánt áru ellenértékét.
Banki előreutalással történő fizetésnél a megrendelés szerinti bruttó végösszeget előzetesen elküldött számlamásolatra hivatkozva kérjük számlaszámunkra átutalni: CIB Bank 10702332-74286032-51100005 ez esetben az áru átvételére csak azt követően van mód, amint a pénz megérkezett a számlánkra.
Bankkártyás fizetés esetén kérem olvassa el a kártyás fizetési tájékoztatónkat.

Az áru átvételére a fizetést követően van lehetőség.  Az áru átvétele lehetséges továbbá telephelyünkön, előre egyeztetett időpontban. (1239 Budapest, Virágpatak utca, Auto-max Raktár)

Bankkártyás fizetés

Az auto-max.hu webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt termék ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

·       Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!

·       Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!

·       Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!

·       Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)

·       Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.

·       Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

1.      Ön a Webáruház oldalán választja ki a terméket, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2.      Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

3.      A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.

4.      A sikeres hitelesítést követően folytatódik a fizetési folyamat.

5.      A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

7. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása általunk (többnyire Budapesten és vonzáskörzetében), vagy futárszolgálattal történik (országosan). Amennyiben a szállítást Magunk végezzük, úgy telefonos egyeztetést követően igyekszünk az Önnek legalkalmasabb időpontban szállítani! Futárszolgálattal történő szállítás esetén a szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. 100.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes, 100.000 Ft alatt 1.490 Ft +Áfa szállítási költséget számolunk fel, mely az ország egész területére érvényes.

8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. További információt az ÁSZF dokumentumban talál.

9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. További információt az ÁSZF dokumentumban talál.

10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 


Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

11. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új„ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!